انواع لمینت و کامپوزیت سرامیکی روکش ایمپلنت دائمی دندان در سال 2023

طول عمر لمینت سرامیکی لمینت دندان دائمی است هزینه لمینت دندان چقدر است 1401

انواع لمینت و کامپوزیت سرامیکی روکش ایمپلنت دائمی دندان در سال 2023

طول عمر لمینت سرامیکی لمینت دندان دائمی است هزینه لمینت دندان چقدر است 1401

لمینت ابرو چگونه انجام میشود و باید به چه نکاتی توجه کنیم

لمینت یک روش نسبتاً جدید است که بر ایجاد ابروهای براق و صاف تمرکز دارد. همچنین گاهی اوقات "پرم ابرو" نامیده می شود ، کسانی که ممکن است در حال تجربه نازک شدن ابروها یا ناهنجاری ابروها باشند ، به دنبال اثرات درخشش بالا هستند. برخلاف میکروبلیدینگ ، سوزن و رنگ آمیزی دخیل نیستند.به عنوان یک روش نیمه دائمی ، لمینیت ابرو نیز ممکن است مناسب باشد اگر می خواهید ابروهای خود را حالت خاصی داشته باشید اما از استفاده از ژل ابرو هر روز خسته شده اید. برای حفظ نتایج خود ، باید در آینده نقطه ای را تکرار کنید و خطرات احتمالی در بر دارد. برای خواندن سایر مواردی که باید در مورد این گرایش بدانید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.




چگونگی لمینیت ابرو

لمینت ابرو شامل "پر شدن" موهای ابرو شما می شود تا ظاهری کامل تر و یکدست تر داشته باشید. همچنین می تواند بعد از شستن هرگونه لوازم آرایشی که ممکن است بپوشید آنها را در جای خود نگه دارد.


در اینجا آنچه در این روش دخیل است ذکر شده است:


ابتدا ، ارائه دهنده شما یک کرم به ابروهای شما می زند که هدف آن "بلند کردن" موهای شما است.

در مرحله بعد ، موهای ابرو را به سمت بالا مسواک می زنید تا در جهت عمودی یکنواخت آنها را بکشید.

سپس ارائه دهنده شما از خنثی کننده استفاده می کند تا به شما کمک کند ابروها را در جای خود ببندید.

آخرین مرحله یک روغن مغذی است که به جلوگیری از تحریک پوست و خشکی مو که ممکن است ناشی از مواد شیمیایی استفاده شده در طول پرم باشد ، کمک کند.

در کل ، لمینیت ابرو 1 ساعت یا کمتر طول می کشد تا تکمیل شود. افزونه های اختیاری روش ممکن است شامل موارد زیر باشد:



کشیدن موهای زائد

اپیلاسیون برای ایجاد قوس مورد نظر شما

رنگ آمیزی برای افزایش یا تغییر رنگ

همچنین می خواهید هر شب یک روغن یا کرم تغذیه کننده بمالید تا از خشک شدن ابروهایتان جلوگیری شود.




مزایای لمینیت ابرو

لمینت ابرو ممکن است به رفع انواع نگرانی هایی که ممکن است در مورد ابروهای خود داشته باشید ، کمک کند ، از جمله:


نازک شدن موها که ممکن است با افزایش سن رخ دهد

ایجاد شکاف در ابروهای شما در اثر برداشتن بیش از حد یا موم زدن زیاد در گذشته

موهای ناهموار که علیرغم مسواک زدن ، جهت های متفاوتی دارند

عدم شکل یا ناهمواری

به طور کلی گفته می شود که لمینت ابرو باعث ضخیم تر و پرتر شدن ابروها می شود. کشیدن موها به صورت عمودی نیز ممکن است به نظر برسد که در حال تجربه رشد جدیدی هستید. کل فرایند نیز کاملاً غیر تهاجمی است.


خطرات احتمالی و عوارض جانبی

در حالی که لمینیت ابرو در مقایسه با جراحی ابرو ، خالکوبی یا سایر روشهای مربوطه تهاجمی نیست ، اما قبل از رزرو نوبت عوارض جانبی وجود دارد. چنین خطرات بیشتر مربوط به تحریک پوست ناشی از مواد شیمیایی است. این شامل:


ورم

سرخی

لایه برداری

خارش

برجستگی ها

عوارض جانبی ممکن است مستقیماً در زیر و بالای ابروها ایجاد شود ، اما ممکن است به پلک شما نیز کشیده شود.




این روش ممکن است توصیه نشود اگر موارد زیر را دارید:




همانطور که پر شدن موهای سر می تواند منجر به خشکی و آسیب شود ، لمینت ابرو نیز به طور بالقوه می تواند به ابروهای شما آسیب برساند. اگر این روند را مکرر یا زودتر از 6 هفته تکرار کنید ، شانس شما بیشتر است.


خطر جدی دیگر آسیب چشم است. اگر مواد شیمیایی در طول عمل به چشم شما برخورد کنند ، ممکن است این اتفاق بیفتد.


تصاویر قبل و بعد

لمینت ابرو طوری طراحی شده است که ابروهای شما ظاهر ضخیم تر و صاف تری داشته باشد. تصاویر زیر را قبل و بعد بررسی کنید تا ببینید نتایج خودتان چگونه است.


لمینت ابرو چقدر طول می کشد؟

شاید بزرگترین نقطه ضعف لمینت ابرو این باشد که اثرات آن موقتی است. برای حفظ ابروهای جدید ، باید هر دو ماه یکبار این عمل را تکرار کنید ، شبیه به پرم معمولی.


همچنین مهم است که ارائه دهنده شما بلافاصله پس از درمان ، روغن یا کرم مرطوب کننده ای را به ابروهای شما بمالد. ممکن است از همان محصول در خانه استفاده کنید تا ابروهای خود را سالم و بدون آسیب نگه دارید.


هزینه لمینت ابرو چقدر است؟

بر اساس جستجوی هزینه متوسط ​​، قیمت لمینت ابرو می تواند بین 50 تا 100 دلار در هر جلسه متغیر باشد.


در مقایسه با سایر روشهای ابرو ، لمینت ابرو بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود. این احتمالاً به این دلیل است که این فرایند زمان و مواد کمی را در بر می گیرد.


با این وجود ، مهم است بدانید که هزینه های لمینیت ابرو ممکن است بین ارائه دهندگان متفاوت باشد. قبل از عمل هزینه های قبلی را بپرسید.


چگونه می توان ارائه دهنده را پیدا کرد

برای لمینیت ابرو ، در نظر بگیرید که با یک متخصص زیبایی یا آرایشگر حرفه ای تماس بگیرید. از ارائه دهندگان آینده بپرسید که آیا به طور خاص با این روش تجربه دارند یا خیر.


همچنین می توانید "استودیوهای ابرو" یا "هنرمندان ابرو" را در منطقه خود جستجو کنید. این امکانات در درجه اول با درمان ابرو کار می کند.


مهم نیست که کدام ارائه دهنده را انتخاب می کنید ، حتماً در مورد آنها سوال کنید:


تجربه

مجوز و اعتبارنامه

هزینه ها

نمونه کارها

توصیه برای پیگیری و عوارض جانبی احتمالی

جایگزین های لمینیت ابرو

تعدادی از درمان های ناحیه ابرو وجود دارد که هدف آنها کمک به ایجاد ظاهر کامل تر است. بسیاری از این روشها شامل رنگ آمیزی دائمی است که توسط FDA برای ناحیه چشم تأیید نشده است. در زیر پیش نمایش سایر جایگزین های محبوب برای لمینت ابرو آورده شده است.




میکروبلیدینگ


میکروبلیدینگ یک روش حرفه ای ابرو است که شامل استفاده از برش های کوچک در زیر ابرو از طریق سوزن است. مانند خالکوبی ، رنگدانه ها در این برش ها وارد می شوند تا ظاهر کامل تری ایجاد شود. به طور کلی ، نتایج حدود 12 تا 18 ماه قبل از شروع محو شدن رنگ باقی می مانند.


میکرو سایه زدن


این روش در حالی که در اصل شبیه میکروبلیدینگ است ، رنگدانه ها را از طریق نقاط کوچک در سراسر ابروهای شما وارد می کند. نتایج میکرو سایندگی نیمه دائمی است و تنها چند ماه قبل از نیاز به تکرار روش باقی می ماند.



خالکوبی دائمی


اگر تحمل درد بالاتری دارید و می خواهید نتایج رنگی دائمی تری در مقایسه با میکروبلیدینگ و میکرو سایه داشته باشید ، ممکن است تاتو دائمی آرایش را در نظر بگیرید. رنگ ممکن است پس از چندین سال همچنان محو شود و به دلیل نفوذ سوزن های خالکوبی به لایه های عمیق پوست ، احتمال عوارض جانبی بیشتری وجود دارد.


رنگ آمیزی


یک روش بسیار تهاجمی برای دستیابی به رنگ حجیم ، رنگ آمیزی ابرو است. این شامل استفاده حرفه ای از رنگ های رنگی در یک سالن است. نتایج چندین هفته طول می کشد تا ممکن است نیاز به تکرار روند داشته باشید.


مدادکاری


راه دیگر برای پر کردن ابروهای پراکنده و افزودن حجم بیشتر استفاده از مداد یا پودر رنگی چشم است. برای بهترین نتیجه ، سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابرو شما مطابقت داشته باشد. تا زمانی که به ظاهر دلخواه خود نرسید ، از ضربه های سبک استفاده کنید.


ژل ابرو


اگر به دنبال پر کردن موهای نامنظم ابروها هستید ، یک ژل ابرو ضد آب در نظر بگیرید. اپلیکاتور شبیه برس ریمل است و طوری طراحی شده است که مستقیماً روی ابروها به صورت رو به بالا و بیرون اعمال می شود. مانند مداد ، ژل ابرو تا زمانی که آن را بشویید ، دوام می آورد.


بردن

اگر به دنبال نتایج طولانی مدت برای حفظ موهای ابرو خود هستید ، می توانید یک روش لمینت ابرو را در نظر بگیرید. روش پرمینگ مورد استفاده برای این درمان همچنین ممکن است ابروهای شما را ضخیم تر و پرتر نشان دهد ، ویژگی هایی که به طور فزاینده ای محبوب می شوند.


مانند هر عمل زیبایی حرفه ای ، مهم است که با ارائه دهنده مجاز و مجرب کار کنید. در صورت داشتن هرگونه ناراحتی مزمن پوستی که ممکن است ناشی از مواد شیمیایی مورد استفاده در فرآیند لمینت باشد ، ممکن است با یک متخصص پوست مشورت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد